Zamenjava okvarjenega aktuatorja zračne lopute sesalnega kolektorja z emulatorjem

Popravilo emulatorja za aktuator zračne lopute sesalnega kolektorjaZaradi velikega povpraševanja smo v našem podjetju razvili emulator za aktuator zračne lopute sesalnega kolektorja. Emulatorji delujejo po principu Plug&Play, kar pomeni, da se vgradnje lahko loti vsak posameznik, za samo montažo ne potrebujemo specialnih orodij, potreben je samo torx izvijač številka 30.

Ocenjen čas montaže pa je le 15 min! Po montaži je priporočljiv obisk mehanika, da z diagnostično napravo zbriše shranjene napake v motorni elektroniki. Uporabi se lahko kateri koli tester, ki podpira EOBD protokol (http://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics).

Prizadeta vozila so vsa vozila VAG Grupe (Volkswagen, Audi, Seat, Škoda,…) z vgrajenimi 2.7 TDI in 3.0 TDI motorji od letnika 2004 do 2011. Obenem so prizadeta tudi Mercedes Benz vozila – predvsem je na udaru motor 320 CDI.

POMEMBNO: Ker v primeru ene od spodnjih napak elektronika ustavi vse nadaljnje regeneracije DPF sistema, se ob nadaljevanju vožnje lahko DPF filter zamaši do te mere, da postane avto nevozen! Zaradi tega je odprava napake OBVEZNA!

Simptomi napake:

Prižge se lučka za napako motorne elektronike. Diagnostična naprava v večini primerov izpiše eno od spodnjih napak:

17425 P1017 Intake Manifold 2 flaps upper limit reached
17426 P1018 Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower Limit not reached
18436 P2004 Intake Manifold Flap- Bank 1: Stuck Open
P2004 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Stuck Open
P2005 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Stuck Open
18437 P2005 Intake manifold for air flow control Bank 2 stuck open
P2006 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Stuck Closed
18438 P2006 Intake Manifold Runner Control Stuck Closed, Bank 1
18439 P2007 Intake Manifold Runner Control Stuck Closed, Bank 2
P2007 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Stuck Closed
18440 P2008 Intake manifold Bank 1 electrical circuit: Electrical fault
P2008 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Solenoid Control Circuit
P2009 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Solenoid Control Circuit Low Voltage
18441 P2009 Intake manifold Bank 1 electrical circuit: Short circuit to earth
18442 P2010 Intake manifold Bank 1 electrical circuit: Short circuit to positive
18443 P2011 Intake manifold Bank 2 electrical circuit: Electrical fault
P2011 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Circuit/Open
P2012 Intake Manifold Runner Control (IMRC) Circuit Low
18444 P2012 Intake manifold Bank 2 electrical circuit: Short circuit to earth
18445 P2013 Intake manifold Bank 2 electrical circuit: Short circuit to positive
18445 P2013 Intake manifold Bank 2 electrical circuit: Short circuit to positive
19590 P3134 Air intake channel, an upper limit is reached
19591 P3135 Air intake channels: the lower limit is not reached
19592 P3136 Air intake channels: not reached nominal value
19593 P3137 Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed
19594 P3138 Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation
19595 P3139 Air intake channels: Signal out of tolerance
19647 P3191 Air intake channels: violated basic mechanical installation. stop in the OPEN position.
19648 P3192 Air intake channels: violated basic mechanical installation. stop in the CLOSED position.
19649 P3193 Intake Manifold Runner Control: Open Stop outside of Valid Range

VCDS izpiše napake na naslednji način:

Prizadete kataloške številke so:

– Lopute:

059 129 711 T             |        059129711T
059 129 711 AG          |        059129711AG
059 129 711 AF          |        059129711AF
059 129 711 AL          |        059129711AL
059 129 711 BP          |        059129711BP
059 129 711 BQ          |       059129711 BQ
059 129 711 CG          |       059129711CG
059 129 711 CK          |        059129711CK
059 129 712 E            |        059129712E
059 129 712 H            |       059129712H
059 129 712 P            |        059129712P
059 129 712 T            |        059129712T
059 129 712 N            |       059129712N
059 129 712 BC         |        059129712BC
059 129 712 BE         |        059129712BE
059 129 712 BL         |        059129712BL
059 129 712 BQ         |       059129712BQ

– Motorčki:

059 129 086 T          |        059129086T
059 129 086 M         |       059129086M

Posneli smo kratek video, ki prikazuje, kako enostavna je zamenjava.
Na spodnjih fotografijah si lahko ogledate celoten postopek zamenjave emulatorjev, za več vprašanj in morebitne nevšečnosti pa nas kontaktirajte – z veseljem vam bomo pomagali.

 

Za naročilo emulatorjev pritisnite gumb Naroči ali pa nas pokličite na eno izmed telefonskih številk, ki jih najdete s klikom na gumb Kontakt.

 

Komentarji so onemogočeni.